Äntligen

Herre gud vart har tiden tagit vägen!? Det är ju Jul snart, jag står stilla medan allt omkring mig rör sig i 200km/h. Jag försöker tänka tillbaka så jag åtminstone vet var tiden har gått men jag dras tillbaka till oktober...men hallå november då? Jag måste ju ha gjort något under novembermånad!
Imorrn åker jag och Ollie till Norrköping, va ett tag sen jag var hemma sist. saknat mamma och pappa och Benjamin. Ska bli kul och får umgås med dom lite också! Inget firande till Red Hot Chili Peppers, det vill säga tisdag nästa vecka. Önskar att jag slapp köra egentligen, då skulle supa sönder mig men jag tror jag låter bli. Ska bli Ollies första tågtur, men jag har förberett med spypåsar...inte för att han är åksjuk i bil men man vet aldrig! Han är ju som min lilla bebis!
Om drygt en månad åker jag och Ante till London, och jag bara längtar! Det blir vår första egna semester bara jag och Ante. Den 5e januari lyfter vi från Landvetter, Göteborg och jag får pirr i magen jag bara tänker på det. Finns så mycket jag vill se och smaka! :D Vi kommer vara bosatta i ett litet hotell three blocks från Hyde park, och jag bara måste få se den parken...mina älsklingar har spelat där...men sen vilket band har inte, but that aint the point.
Sitter och funderar på att Ollie fyller ETT år om en vecka...exakt. Känns som om han har funnits vid min sida för alltid. 10 månader sen han trampade in i vårat hem och busade upp katterna och vände och vred på vår vardag. Ibland har stunder med Ollie bara kännts hopplösa men vi går framåt nu mer än någonsin. Man ser att han börjar mogna psykiskt och det gillar vi!

Sitter ofta och funderar vad som kommer att hända snart efter att skolan är slut. Jag har kommit fram med mig själv att Norrköping är ett avslutat kapitel i mitt liv, och att lämna staden när man var på topp i psyket var det bästa jag någonsin kunnat göra! Vilka fler städer kommer att öppna sina dörrar? Östergötland är ett måste hur som...det har varit mitt hem i mer än hälften av mitt liv.


Nej ska inte sitta och skriva nån bok inte, men jag skulle kunna!

God Jul och hoppas att det nya året medför mer lycka åt alla!
Spread some fairydust over out lost souls.


Ivanna





89811-11

Ollie 8 veckor gammal...


Kommentarer

Viggo

vilken liten sötis =)

08:50:25 / 2006-12-19 - http://vovvenviggo.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback