Damn you 2007

Kan för i helvete inte sova...även fast jag har varit vaken sen 7 am. Ante sover och jag hör honom snarka enda in till vardagsrummet. Av någon konstig anledning blir jag alltid sentimental på nyårsafton. Kanske för att man har så sjukt fina minnen från tidigare år...som tex 2001 när jag och Froo satt och spela skateboardspel på playstation och käka Californication pizzan. Damn we were young! Sitter nu och chattar med Froo om saker och hur knäpp denna värld är...tänkte på att man alltid försöker styra sitt liv in i det rätta spåret men människan är starkare än livet. Känslan är starkare än trygghet och man förblir inte den man trodde man skulle bli! Konstigt värre...när man säger att man inte är redo för saker och ting och nästa dag vaknar man och kan inte känna sig mer redo! Naturens gång antar jag, och hur vi än anstränger oss för att övervinna the allmighty nature kommer vi aldrig få svar på vissa frågor som varför det inte finns alfahanar och alfahonom inom männsikosläktet! Are we all made for eachother?
Målet med morgondagen är att blir så full så man blir sentimental och ringer runt och saknar männsikor! Damn you woman, you got to be far away! Va ett tag sen vi gjorde våra wacky spontana fyllor, wondering the streets tryin to be better we! Är det så här det känns och vara äldre...att man saknar och inte gör mycket åt det. Hade man varit 17 kanske man hade satt sig på en cykel och cyklat! Jag önskar att jag slutar ge mig så lätt för saker jag har bestämmt mig för! Nyårslöftet är Umgås mera med dom man älskar. Tiden är knapp!

Ta hand om varandra och Gott nytt år

Love


Kommentarer

Froo

Ahh omtalade cali pizzan, tror att det är något jag berättar till folk om varje år.. Haha min traditionsgrej. Dagen innan nyår ska man dra sagan om californication pizzan... hahah

I was riding on my bike... AK

Jag älskar dej...

13:35:25 / 2007-01-01

Anna

Hej min kära kusse!!!
Longe time no see...
God forsättning på det nya året!!
Pa kako si?? Sta radis?? I sta ima???

Kramar Anna

12:01:10 / 2007-01-03 - http://annastrehaljuk.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback