Låt framtiden vänta, det finns ögonblick jag först vill återvända till...

Va ju jättelänge sen jag blogg sist, men nu har jag så mkt att blogga att jag får ta det i omgångar. Förra veckan som de flesta vet var jag och Froo på Red Hot Chili Peppers koncert i Stockholm, och det var det mest underbara jag har upplevt på länge. Låtarna var bra, publiken var bra, stämmningen, kylan, maten ja precis allt. Globen blev fullsmockad två dagar i rad, fylld av underbara fans! Här får ni ett litet smakprov.


89811-12

Uppsatsarbetet har legat lågt nu, tiden har bara inte känts rätt men jag får stå för konsekvenserna senare under våren. Trippel kurser att plugga! Wieee
Imorgon blire en massa shopping med grabbarna och sedan lite pimpel hemma med Ante och lillebror! Ser fram emot julen på något konstigt vänster...bara komma bort lite. Nyår är bestämt, då vi ska vara på Tullslätten och jag ska försöka tvinga hit Stella från Borås och join us! Issa är sugen + några andra av hennes vänner.
Hela veckan har känts som ett år...ante har varit iväg och jag och ollie + katterna har bara slappat. Men tråkigt samtidigt, inte så kul när man inte har nån att ge sig på i sin egen storlek! hehe
Nyårslöftet är att hålla ut ett ojämnt år och to hell with the rest.

My favorite quote of the year: " Ögonblicket har inga ord. Men bara ögonblicket är värt att leva för."


Ta hand om varandra

Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback