Slut med eländet...

Äntligen säger jag, r Julen slut och snart dags att inta 2007. Känner mig som en splittrad tvilling vette fan om jag ska inta 2007 med öppna armar eller gömma mig för den och invänta 2008. Ursh ibland känns allt så hopplöst!
Fick en massa julklappar både jag och ante...en vit/rosa adidaströja, en matberedare, nya bestick, småprylar, våffeljärn, ny plattång, nya skor en massa nytt! :D dock inga pengar kvar! får försöka fixa det nu inför resan och så! Har varit i Borgholm sedan dagen innan julafton, blev lite längre här än planerat men det är skoj. jag och hundarna prövar nya promenadtspår och killarna busar som vanligt. ska tillbax till Kalmar på fredag och börja packa inför resan, måste boka biljetter och se vad som händer nyårsafton. Kanske läggdags nu...skriver mer när jag är hemma!

Ta hand om varandra

Love

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback