Fall has arriven

Jo sitter här och kollar ut och man ser att hösten verkligen är på gång. Tycker att sommaren i år har passerat så fort på något sätt. Men jag klagar inte, för snart fyller man år och så, hela 22 höstar blir jag! Nästan så man kan räknas som yngre gammal! :D För övring pluggar jag för fullt, C-uppsats skall skrivas snart och den 12 december ska jag upp mot Stockholm för att än en gång få se mina älsklingar, Red Hot Chili Peppers.
Pappa fyllde 50 härom dagen gud jag har en gammal pappa men som inte ser gammal ut. hehe Han och Benjamin var här och vi var ute och åt och hade oss, verkligen trevligt.
Nästa år ska det hållas en hundutställning i Fagerhult som jag tänkt ställa ut Ollie på. Får se om det blir av men en anmälan kan man skicka in i alla fall. Då kommer han kunna ställas ut under junioklassen han har blitt så stor han. Fick nya foton på hans mamma och jag måste säga att de är väldigt lika, inte sättet men utseendet.

Nej man kanske ska ta och vila lite, blir en massa plugg ikväll, tenta snart!

Hörs snart


Ivanna

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback