akutsjuk? innebär?

Huuu, hemma äntligen. Känns som om jag har varit hemma ytterst få timmar idag. Först bar det åt BBS där vårat seminarie blev inställt på grund av sjukdom. Efter en kortis hemma i telefon med Froo försvann jag över till Stella för att spendera ett antal timmar i djupa diskussioner och kaffe. We need to catch up så är det bara. Dagens ämne blev politik. Woho
Har en mycket trött hund liggandes i korgen, antar att värmen kör slut på alla hans hundkrafter, mina också för den delen. Klagar ej, speciellt nu när det ska bli "kallt" igen.
Jag och Ante satt igår och kollade på Hannibal Rising och den var förvånansvärt bra. Man fick veta grunden till varför Lector betedde sig som han gjorde. Rekommenderar den starkt. Ska nog bli lite film nu också, har sovmorgon imorrn, enligt schemat börjar jag 12 det vill säg om läraren inte är sjuk.
Imorrn kommer inte Ante Bante hem, Jobba Jobba Jobba, och jag blir ledsen i ögat. Får hitta någon att tjata på! Frivillig?

Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback