Hellweek (part I)

Jävlar vilken seg helg, med film, sällskap och magont. Dricker mitt morgonkaffe nu och funderar hur lång tid dagens arbete kommer att ta. Har en massa att skriva!
Försöker få tag på min fd. chef, måste ha lite information till mitt sommarjobb. Jag har erfarenhet men den måste stärkas så jag inte ska få baslön. Massa att göra, tenta på lördag, åka till östergötland, tvätta huuuuuuu!
Ollie kommer att få en ganska tråkig vecka! :( Men sen ska va ut på landet och där kommer han få vara ute i skogen hela dagen lång. Jämnar ut sig!

Nu ska jag klä på mig och äta frulle.

Punkieee


Back, gick snabbare än jag trodde. Ska ta mig en till fag, riktigt sakta sen bege mig mot bibblan. Lyssnar på Nelly Furtado - Say it right. Najs. Jooj Froo satt och kolla på Funky Monks DVD, We old. They old, but we older. Hope your week been the week of ur life. :) Take a look at my girlfriend shes the only one i got.

Kommentarer

Froo

Under my umbrella :D baby, you're always there. Du fattar inte hur mycket du betyder och hur älskad du kommer vara, livet ut. Det du gör för mig är äkta. RHCP är old men AK is HOT, always. as is Flea, JF och mr Smith! :D rihanna och jay z - umbrella! Fixa låten NUUU! :D

15:21:00 / 2007-04-23



Name Mail Blog

Trackback