Hellweek (part II)

Är det tillåtet att vara trött medan man studerar? Jag känner mig helt slut efter första dagen av min hellweek, fi faan. Dessvärr blev det inte en heldag på bibblan som det brukar men jag och Ivana hann med ganska mycket. Mer än vad vi båda förväntade oss skulle jag tro. Effektivitet är dagens mest använda ord.

Efter bibblan var jag ute med Ollie, huu va tråkigt det måste vara som hund när matte är okuperad med en massa annat. En vecka dör han inte av! Jag och Ante blev väl mötta av Stella som stod för middagen idag inklusive dessert! Mumma! Somewhere inbetween kom jag och Stella bort oss och började spekulera kring livets mening, främst högskolans mening. Dramatiskt samtalsämne må jag säga! Vi kom inte fram till något vettigt.

Kollade in Aftonstjärnas kennel och de har fått en massa goa och snygga rottisvalpar. Vill ha! Valpar är sånna hjärtekrossare. Deras hundar är unika, främst för att de har importerade hundar från Serbien, som är världsledande uppfördare av snygga, robusta, låga rottweilers (min typ av rottisar).  Men jag håller mig nog ett tag till, tills vi har ett hus med trädgård och en redig bil. Hämnd slår till vart det sårar mest! *hint hint*

Ska nog nanna, upp tidigt igen imorrn.

image45
Min favvobild på luppen...nuss nuss


Love

Punkieee

Kommentarer

Helena och Puma

En sån sötnos postad på bild då... :) Hoppas du överlever veckan, tenta/kursslut veckor är aldrig roligt....*pust*

22:52:08 / 2007-04-23 - http://helenaochpuma.spaces.live.com

Junitjej

Så söt!!

21:56:01 / 2007-06-08 - http://junitjej.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback