Hellweek (part III)

Sur och grinig, jag menar vem skulle inte vara när man vaknar till Borrljud och gubbar som stirrar in! Man kan för faen inte ens pilla sig i näsan!
Gick en ganska lång runda med Ollie, vaknade en halv timme före än vad jag satte klockan. Lyckad start på dagen! Ursh. Nu vill jag ha mina tentaresultat från förra månaden. Jag vill veta om jag har klarat den eller inte!
Omtentan från förra lördagen gick galant! :D

Gästföreläsningen är fett inställd idag! YES, sorry! men YES! Jag och Stella ska ta bilen idag till bibblan, gud vad lat man är! :P Det måste vara på grund av att man är pank och inte äter nyttigt! hehe fniss

Hallå, ni hundmänniskor som läser. Vad sägs om träning nån gång snart? Jag vet att alla har jädra massa i skolan, men kvällarna är långa nu för tiden!

Love

Punkieee


Kommentarer

Johanna och Viggo

Träning ja! Viggo fick lite träning igår! Idag och imorn är det fullt upp hela dagen o kvällen o torsdag är det kurs! Men i helgen vill vi! Lite sök kanske eller apportering eller bara lydnad?! Mej kvittar det! kram kram

10:16:27 / 2007-04-24 - http://freewebs.com/vovvenviggo/

Helena och Puma

Jo, det där med hemsidan varierar verkar det som. Ena dagen är det inget skräp för mig, men mamma klagar på det. Andra dagar så kan jag inte ens logga in på kontot - utan det krävs flera försök innan mitt virusskydd låter mig gå vidare. Men det verkar lättat lite på min sida nu, men det är nog freewebs hela server som har problem...
Ja urs, skolan är INTE nådig nu... Men det är ju bara att hålla ut, lättar ju lite igen efter helgen.
Vi är gärna med på lite träning någon dag. Vi tränar ju egentligen inte så mycket annat än passivitet just nu. Men jag är gärna med och figgar eller är behjälplig ändå, för vi behöver komma ut bägge två. :) Och ja, nu är det 100% säkert, massa fosterflytningar och kolla in sista bilden i dräktighetsalbumet..? Sån mage det börjar bli, men syns bäst då hon ligger ner...
Oj vad långt det blev.. men men, ta hand om er!

13:55:01 / 2007-04-24 - http://helenaochpuma.spaces.live.com

Hanna

Jag är alltid på =) Det är bara att säga till så kan vi styra upp nått! Hejsvejs!

22:34:00 / 2007-04-24



Name Mail Blog

Trackback