Hellweek (part IV)

Igår gick det bara inte att somna, lite sjukt att efter en hel dags av pluggeri att man inte ens kan få sig lite sömn. Antar att jag förtjänar det! Igår skrev jag och Ivana klart allt, nu återstår korrekturläsning, powerpoint, kolla noggrant på källor och sen är vi helt klara! Eller nää imorrn efter redovisningen är vi helt klara!
Jag vill att det ska bli helg nu, jag vill åka bort lite, sånt är så himla skönt. Såg nyss att tentan är 9-13, pluspoäng! Jobbiga är att vi har endast två dagar till råplugg av tentan! SKOJ! NOT...

Det här att blogga till morgonkaffet efter en prommis med ollie börjar bli lite av en rutin! Önskar dock jag inte hade något liv och bloggade 5.11 gånger om dagen så jag kunde hamna på tops of the charts! :P Men jag har lite svårt att förstå bloggar som handlar om va fan man hade på sig idag! Who gives a rats ass!

" Every step that you take
Could be your biggest mistake
It could bend or it could break
That's the risk that you take"

Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback