Hellweek (part V)

Vilket ståhej på bibblan igår! ÅÅÅ vi fick tillbaka ett seminarie som inte blev så bra, så istället för att rätta till det, raderade jag skiten och vi stod återigen på ruta ett. Men det gick ganska bra!
Va faktiskt igår på Intersport, skulle gå dit med Jenni och Febi men jag glömde bort det. Blev påminnd av ett sms just när vi satt i bilen på väg tillbaka! Helvete! Jag hittade i alla fall nya mjukisbyxor från Nike för några 170 spänn! Skitbra pris! Sedan sprang vi in snabbt till Onoff och Siba, jag behövde en ny mus till min dator. Baah min förra va urgammal med kula som jag blev irriterad på och slog hårt mot bordet så den slutade att fungera helt. Lucky me huh?
Jag pallar inte med nått nu, vill bara att det ska vara helg och att tentan ska vara över och att jag kan vila mitt huvud från allt möjligt! Helg come to mama!

Har WorkShop snart på BBS, feckin shiet!

Over n Out

Punkieee

Kommentarer

Froo

orka :(

15:55:29 / 2007-04-27 - http://filter.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback