hundträning...

Träning: Lydnad Klass 1
Location: Hemligt

Sitter och läser lite om regler inom LK1, imorrn är det nämligen träning med tjejerna och deras vovvar. Vi har bestämt oss för lydnad, och skall därmed köra ett helt tävlingspass. Ska bli riktigt sköj, vi har inte tränat på evigheter, så nu ska vi se vad Ollie går för. Vi kan ta kritik minsann. Vi måste fundera på i vilken takt Ollie rör sig bäst, han är ingen fet hund men ganska klumpig på sitt lilla vis. Johanna har koll på det mesta kring LK1 så jag vet vem det är jag ska vända mig till när det gäller, vad man får eller inte får göra.
Imorrn får det bli riktigt mumma belöning, matte ska ta med bollen också. Vi får väl fuska? ;)
Ska försöka och inte glömma kameran imorrn, annars får jag i värsta fall ta mobben.

Nu blire lite latjo online.

Sen Sen

Punkieee


Kommentarer

Hanna

Ska bli kul! En liten "tävlingsträning".. Tur att en av oss kan reglerna, är helt lost på det. Känns som det alltid ändras, haha

22:03:00 / 2007-04-12

Johanna och Viggo

Koll å koll! Jag försöker så gott jag kan! Ska försöka komma ihåg lathunden! Jag har ju Eéa som superhjälp! Hihi! Ska bli great imorn! Super bra å öva kommenderingen även om alla moment inte sitter så kan man göra de så långt man kommit i sin träning =) Ååå ja KLART VI FUSKAR! Godis å belöning är ett krav =) haha! ses imorn!

23:17:36 / 2007-04-12 - http://freewebs.com/vovvenviggo/



Name Mail Blog

Trackback