morgontrött...

"sometimes im good, but when im bad, im even better"

Äntligen vaken, efter en sen kväll framför TV:n, satt och kolla på American Beauty. Ska snart ta mitt pick och pack och bege mig mot BBS, mänligen seminarie idag. Ytterligare två timmar av grym diskusion. Who the man?  Igår satt jag och Ivana och skrev klart allt och finslipa den första delen med referenser. Plugget går an nu, fått min inspiration tillbaka! Im unstoppable!
Synd att vädret är som det är, jag vill ha våren tillbaka, Ollie är också lite grinig på regn! Men vi båda överlever. Nej nu blir det kaffe, frukost, aloe vera och sedan en massa plugg! Ska försöka fixa fram efterbilder från helgens röra! :P

"come Here baby
you know you drive me up a wall the way you make good on all the nasty tricks you pull
seems like we're makin' up more than we're makin' love
and it always seems you got somn' on your mind other than me
girl, you got to change your crazy ways
you hear me
"

Love you

Punkieee


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback