onsdag...

Varför är det första man ser på morgonen en olycka, nån av katterna välte en blomkruka i vardagsrummet. MEEH jag har bättre saker för mig än att dammsuga 8 am. Anywho, igår var det seminarie och en jädra god middag hemma. Hemlagade piroger med sallad! Sedan tog jag itu med syhörnan, sydde färdigt stoldynorna, använde mig av samma tyg, fast sydde dynorna i olika former. Blev mycket coolare än när alla såg likadana ut, tycker det känns lite stelt.
Snart blir det föreläsning sen ska jag och Ivana sitta och skriva klart Workshop nummer tre. Slipper vi hålla på stressa över påsken. Jag funderar fortfarande om jag ska till Borgholm imorgon på kvällen eller fredag morgon. Imorgon åker Starla med Viggos familj upp till Norrköping. Tycker det ska bli skönt, nu är man spänd hela tiden och jag mår dåligt av att ha henne i sovrummet. Nu får hon åka till mamma som tar för väl hand om henne, Starla tackar aldrig nej till lyx.
Varit slarvig med tvätten som få, även fast vi har tvättmaskin hemma känns det som jag inte hinner tvätta. Det handlar nog mer om att prioritera. Ska sträcka ut tvättfan nu och sedan slappa.

image33
Man ser inte som andra dynorna, men de har också en annan form. Riktigt tjusigt!

Love

Punkieee


Kommentarer

Johanna och Viggo

Vad fint det blev, vad kreativ du är! Vill me ha en symaskin.. är det den från ikea du har? Kram kram

12:14:29 / 2007-04-04 - http://freewebs.com/vovvenviggo/

Hanna

Så fint! Nu har jag fått hem min nya symaskin, så nu ska det sättas igång med syjunta även i detta hushållet! =)

22:06:34 / 2007-04-09



Name Mail Blog

Trackback