summary...

För en kort stund kändes det som att jag hade glömt att bloggen existerar. Kan ni tänka er det? Jag och Ollie satt oss på tåget i onsdags 9:o3 för att åka till Hässleholm, en metropol omringad av skog och mindre metropoler. Strax över 11:oo var vi framme och hitta Froo, hängandes i någons lägenhet. Vi softa i stort sätt hela dagen, inledde dagen med att Froo fixa frulle, vilket var konstigt. Tänkte direkt på den sommaren då vi åt frulle utanför hennes lya i Norrköping.  Sedan tog vi en stroll down lovestreet för att Ollie var tvungen att rastas. Vi promenerade Hässles pitoräska gatorna och hälsade på allt trevligt folk. Under tiden börjar våra magar kurra något hemskt, men vi beslöt oss att invänta herr Medo. Ma jebo te Medo! Tids nog kommer han också hem, lägligt också, då jag och Froo står och lagar mat och mina händer är grisiga med köttfärs. Middagen bestod av potatis, köttebullar och sås.
Killen var hur trevlig som helst kul när man träffar trevligt folk som man kan diskutera livets gåtor med utan att jag behöver slåss! hehe ;)
Och dom två, vilka turtur duvor!
image40












































Här kommer lite bilder som jag tog i Hässleholm, Froo har fler som hon får skicka när hon har tid. För övrigt var det en riktigt mysig stad, men inget kan jämföras med Calmare, Ocean, Breeze.

image41
På tåget på väg från Kalmar...

image42
Ollie på tåget, kikar ut genom fönstret. "Bara skog matte, bara skooog...pust"

image43
Vans...


PS: Var på proffsfotografering idag. Ollie skötte sig utmärkt och fina bilder tror jag vi får.

Movietajm


Punkieee

Kommentarer

Froo

Jebeni Medo te pozdravlja. Hvala za komentare :)
/Azra

18:10:07 / 2007-04-22



Name Mail Blog

Trackback