Uppdatering...

Nu har jag äntligen hittat färgkombinationer till bloggen som jag trivs med, det gula började störa mig något fruktansvärt. Igår blev det en lång dag med diverse ärenden och sedan en skön stund ute i Värsnäs. Johanna kommendera oss på fotgåendet och det gick sissådär. Jag märker att Ollie har hakat upp sig på sittande och ställande under gång så nu blire och ta tag i saker och ting och fortsätta träna som tusan. Vi har haft en låång vila i samband med hans skadade öga samt Påskhelgen. Men nu är allt som det ska igen.
Efter träningen körde vi vidare upp mot havet, Johanna och Hanna fick bra kort på alla vovvar. Ska posta några av dom! Idag orkade jag inte ta mig till skolan, hoppas Ivana gick på föreläsningen. Måste ringa till henne så vi kan börja plugga på Workshop fyra.
Idag står det plugga, träna och sy på schemat. Måste fixa handukspläd åt Ollie nu när badsäsongen snart är här. Sedan en ny dyna till hans plastkorg. Ursha, har omtenta på lördag. Nu måste jag sätta den! :D

image36
Ollie inväntar dummien...


image37
Ollie, Isa, Viggo...




Love

Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback