vårdag (part one)

Vilken vacker dag idag, vi möttes på bruksan för att träna lydnad. Klockan var inte mer än 11 och solen stekte som F♥N, man kunde vara i linne och shorts idag om man så ville. Visst fan är lydnaden svår men den ska sitta. Vi har en bra bit kvar, men vi ska ta den biten med galans!
Träningen flöt på riktigt bra idag, jag va jätte nöjd när vi traska in genom vår lägenhetsdörr, Ollie var helt slut! Han har haft semester och det märks. Tycker att det är jätteskoj och träna tillsammans, jag skulle vilja be er peppa när jag ger upp för lätt. Jag har den tendensen, stubinet räcker inte till. Men allt för mitt lilla hjärta. Hela gänget är verkligen igång och försöker åstadkomma mål, men sånt tar tid. Inte för lång tid dock, hunden ska fortfarande vara vid liv när man startar lydnadsklass ett. ;)
Anledningen till varför jag sitter uppe så här sent är för att jag har tenta imorrn. Sitter och läser om utvecklingländernas geografi, riktigt spännande att ta sig an Kulturgeografin igen. Imorrn blir det kanske "garden party" med lite öl och korv. Kanske en vovve här och där. Men nu ska jag återgå till min vackra lilla gröna bok.

Sleep tight and don't let the bedbugs bite, especially you Froo!

Punkieee


Bilder från träningen

image36
Kontakt ♥ Belöning...

image37
Hopp över hinder...

image38
Stå är lika med vacker hund...

Kommentarer

Johanna och Viggo

Bra jobbat! Snyggt hopp foto dessutom, suck jag ska fasen träna på å fota nu! Ny kamera önskas! Kram kram Ses ikväll!

09:12:43 / 2007-04-14 - http://freewebs.com/vovvenviggo/

Helena och Puma

mm.... ja, det verkar som att det bara rör explorer, är ju dock det som de flesta sitter på. :( Men men.... Tack för tipset om webbläsare, jag ska faktiskt kika på det själv....

18:29:47 / 2007-04-14 - http://helenaochpuma.spaces.live.com



Name Mail Blog

Trackback