Lazy days

Sitter med datorn i knät och glor på Days of out Lives. Igår satt jag och kollade in resor till Prag och samtidigt chattar jag med Froo på MSN. Det visar sig att hon har tänkt på Prag också så vi kokade ihop våra smarta vackra huvuden och kom fram till att Vi alla, jag Ante, Froo och Medo ska åka till Prag över jul och nyår. Jag som har längtat tillbaka till Prag som en galning. Nu blir det äntligen av! Froo ringde till Byrån som ordnade vår förra Pragresa och de bad oss återkomma om en vecka då de ska uppdatera hemsidan med nya datum inför hösten och vintern.

Vad underbart att åka bort lite, Ante ville åka någonstans varm, men under julhelgen är resorna jättedyra, dessutom måste man ta två veckor ledigt. Ursh och det orkar inte jag. Jag vill åka någonstans där jag kan shoppa loss och verkligen njuta av livet. Sol och badresa får bli nästa år.

Nu ska jag fortsätta slappa framför tvn och njuta av min lediga dag!


image61

Pussar och Kramar

"Us"

Kommentarer

Hanna

Hejsvejs!
Nu när höstterminen drar igång får vi dra igång träningen också! =) Behöver lite peppning för att komma igång tror jag.. Hörs!

21:45:30 / 2007-08-26 - http://hannaochisa.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback