*sjuk*

Känner mig lite krasslig så jag har sjukskrivit mig från jobbet i två dagar nu. Vill inte pressa mig, men man känner sig taskig som lämnar medarbetarna i sticket. Inget man kan göra åt.

Igår var jag och Ollie ute i skogen i typ tre timmar, först sprang vi av oss sen letade vi svampar. Ollie var så glad av att få springa lös, blev inte mycket av det på Öland. Sedan la jag ut ett spår som fick stå i 20 minuter, som gick skitbra. Ollie var helt hyper och ville hitta korven. Gud va kul att få komma tillbaka till rutinerna man hade innan sommaren. Nu vill både jag och Ollie ut och träna, vi gör det redan men det är alltid roligare med sällskap, och då får man dessutom feedback.

Igår satte jag igång och tvätta, vi hade så sjukt mycket tvätt och jag tänkte att jag måste ha kläder till helgen. Vi ska nämligen till Antes föräldrar som nu är bosatta i Blekinge, Mörrum. Det ska bli mycket packa upp kartonger i helgen, men de har en stoor tomt som Ollie får busa på. Tur det annars hade han väl gått i väggen.

Sedan bestämde jag mig för att laga superduper god mat till mig och Ante. Maten blev så god så jag var tvungen att ta ett kort på den. Färsbiffar med vitlöksmos och färska grönsaker. Detta blev resultatet...

image62

Punkieee

Kommentarer

Helena, Puma och Tisla

Bara hojta om du är träningssugen. Jag är igång för fullt igen, Hanna med för den delen. Både appellplan och skogen.... :)

15:58:03 / 2007-08-31 - http://helenaochpuma.spaces.live.com

Hanna och Isa

Jajjemän, vi tränar nästan varje dag så det är bara säga till när du vill hänga på! Kram

13:49:41 / 2007-09-02 - http://hannaochisa.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback