Update

Vilken händelserik dag...NOT! Jag vaknade av att Ollie pep och ville ut och kissa. Efter att ha varit ute med honom kunde inte jag somna om, så då var det bara att hoppa upp, fixa fika och glo på tv. Sen blev det prat med Froo vi snacka fan så länge att Tele2Comviq stängde av oss. Hahah
Jag blev så seg av att bara ligga och inte göra något så jag bestämde mig för en dusch. Jag hoppades nog för mycket av duschen för jag stendäcka efter den. A ja!

Jag lovade Froo lite nya foton men jag har inte haft tid då jag har sovit och segat hela tiden. Men jag har tid snart då ska jag fan göra om bloggen till en fotoblogg typ! :P

Ante går mig på nerverna då han ska försöka vara smidig med sin nya dator som för övrigt är en 24 tum skärm. Haha vilken retard! :O

Nu ska jag kika på internet vem som vinner project runway. Börjar bli trött på serien allvarligt!

Kiss
Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback