Dagen innan fredagen...

Ja, då var blir det dags att uppdatera ännu en gång. Har fått mkt gjort den här veckan, varit i skolan, fått mina stövlar trasiga, slösat pengar, druckit en massa kaffe. Puuh :P Idag blir det att städa bilen och tvätta här hemma samt packa ner lite saker. Blir en minilång resa upp till Norrköping på fredag. Försöker få tag på Ante men ingen tur. Måste se så han ska med imorgon, annars kan jag åka hem riktigt tidigt. Uppdatering fick precis tag på han, och han ska med, målet är att lämna Kalmar runt 4 tiden. Lite småläskigt när det ska vara snöstorm imorrn! Buhu.
Satt inatt skapligt länge och chatta med Froo och webcamma som ett mojje. :P Kom in på Anthony Kiedis och gud vad jag saknar att vara liten och helt besatt av den karln. Ni förstår nog varför! :D

89811-16



Nej nu ska jag skriva lista på vad som ska med, sen blire ut och städa bilfan!


Love

Punkieee

Kommentarer

Anna

Hej hej!!
Hur känns det att vara i norrköping igen då? jag ligger hemma och är sjuk med feber och hals ont har lov nästa vecka så det är nice =)..hmm näää var inte hos mamma hon var här hos mig =D... Kramar

16:14:15 / 2007-02-23 - http://annastrehaljuk.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback