Evil book...

Kommer in nyss med Ollie, ja jag vet det är sent och man ska inte vara ute själv speciellt inte på en fredagnatt, men jag har Ollie, luuugn. Som förresten skällde sönder sig på en Buddha snögubbe mina grannar gjort precis utanför oss! Haha jag garva så jag tjöt, och när vi väl hälsade på Buddhan för att han skulle se att han inte var farlig, lyfte han benet galant och pissade ner halva Buddhan! Ja ibland önskar jag att jag vore en hund.
Har suttit hela veckan och pluggat som en tok, sena nätter eller tidiga morgonar, upp till och bestämma men har inte sovit normalt på en vecka iaf, går nästan och lägger mig när Ante går upp för att ta sig till jobbet. Men man hoppas på ett klart G iaf, sen om jag inte får det, kommer jag bli jäääävla sur. Anywho Ante blev kvar hemma idag, magont och sånt, tråkigt och kul. Så idag försvann jag och Stella till Ikea för jag behövde en termos, och jag kom hem med en massa annat med ingen termos, får sticka dit imorrn igen ursh. Kan tänka mig att det kommer vara skapligt mycket folk där. Under veckan har det också sökts sommarjobb, och jag vill jag vill jag vill verkligen jobba den här sommaren. Please!
Och snön är helt underbar, önskar jag hade mina termobyxor här, får ta med dom ner när jag åker hem. Hur som hör jag inte av mig så är det tentaplugg som gäller so wish me luck. Nu ska jag se ett nytt avsnitt av Ugly Betty och sen fortsätta plugga! Uppdaterar om jag kommer på nåt mer och skriva.


Ta hand om varandra


Punkie

Kommentarer

Anonym

Det klart du kommer att klara den som du har pluggat!
Lycka till anyway!
Hörs..

22:33:02 / 2007-02-11

AzraBazra

jebes zivot i skolu i pizdu materinu. sad sam pisala blog. jebem ti skolu... jebem ti sav zivot i tentor i uppsatser i sve picke materine... jebo ih fasisticki otac. daju nam zadatke a nisu kompetentni da namn pomognu sa njima... picka li im materia.

lycka till babe :)

02:42:20 / 2007-02-12



Name Mail Blog

Trackback