Norrköping, helgen efter...

Äntligen är jag i Norrköping, haft riktigt skoj sen jag kom hit. Jag och Azra har hunnit med massa busheter, bråka med folk ute, supa, tönta oss, ja you name it. Sitter här och ska dra mig mot Campus och börja plugga, det är inte semester alla dagar! :P Men de flesta! Azra tjatar på mig att vi ska åka till Södertälje! :P hehe skulle vi la kunna göra! Om det inte är nåt ghetto vi ska till! :P
Jag saknar min plutt...Pussas! Varför finns hundsnack för? ÅÅÅ vissa männsikor borde dö! Jag fattar inte varför folk hakar upp sig på djur och sånt. Jävla sjuka fan! FYYYYY!
Nej nu måste jag ut och lugna mig och sedan mot campus!

Love

Punkie

PS Ollie ger tassen! :P

Kommentarer

Froo

hahah ja tjata väl fan inte? LOL

18:54:11 / 2007-02-27 - http://filter.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback