Tentaslask...

Äntligen tog eländet slut i fredags, tid 1700. Kändes helt oki, jag hade iaf läst på rätt saker sen får vi se vad min lärare tycker om insatsen. Från fredag till lördag sov jag i 13 timmar och det behövdes. Igår missade vi sökträningen men får ta igen den nån annan gång. Igår stack vi till antes folk och åt semlor och Ollie fick leka med Cora, som för övrigt löpte men Ollie verkade inte bry sig särskilt mkt. Inte många dagar nu tills jag ska till Norrköping. Saknar att umgås med min familj "all-inclusive". :D Kommer sakna AnteBante nåt otroligt då han ska tillbax till jobbet, kommer förmodligen inte träffa honom på ett bra jäkla tag. Han stannade på Öland idag, för att jobba hela veckan där. Buhuhu. "he is more than a man he's a shiny golden god" ;)
Ikväll blir det film för en och sedan sömn för två, Ollie får lov och sova med sin matte när husse är borta!
Tisdag börjar nya kurser, jag fick de flesta böcker från Jenni, tack baby! Nä nu ska jag se vad som finns på nätet sen film.


Love

Punkieee

"Hey anti-christ-er, Beelzeboss,
we know your weakness our rocket-sauce
we rock the casbah, and blow your mind
we will defeat you, for all mankind
you hold the scepter,
we hold the key
you are the devil,
we are the D"

Kommentarer

Azra

Ante får komma hit! ;) then so! Or else ill keep ya cosy n warm!

11:54:03 / 2007-02-20 - http://filter.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback