Första skoldagen...

...för 2007! Mår lite lustigt i magen, av någon konstig anledning är jag nervös! Hehe Man växer väl aldrig ifrån nervösiteten på första skoldagen! Ante ska jobba nu några dagar i veckan i Kalmar och det är faktiskt skönt att ha honom hemma lite längre än vanligt! Igår skulle vara en hel pluggdag men jag orkade inte, så det får bli idag istället. Måste stenhårt börja plugga till den här nya kursen! Som jag ser fram emot! Såg att schemat har förändrats baah! Var inte och gymma igår, blev så jääävla sur för att Stella inte hörde av sig tidigare att hon inte kunde! Mådde jävla bra av att gymma i måndags, men märker att jag inte tränat på en hel månad för att jag va helt sluuut! Så igår gick jag en lång runda med Ollie och tränade lite samtidigt! Måste lägga upp ett schema för att jag ska ha tid för allt, blir lätt att jag struntar i vissa saker. Och tro det eller ej så sov jag inte middag igår och kunde gå lägga mig som vanligt! Ska nog göra så framöver, men det blir lätt att man går i ide. Ska väl packa ner min skolväska nu och sen ta och dra mig!
Wish me luck on me first schoolday!


Love

Punkie


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback