Har ni fest eller?

Jahapp då var det dags att skriva igen! Inte skrivit på ett tag, haft massor i skolan! Men nu ska vi inte prata om det. Ikväll blire utgång med alla känns det som, Jenni och Febi ska också med, ska bli skönt och shaka loss. its been a while!
Håller på färgar håret, har inte gjort det på evigheter, så länge att mitt hår vuxit ut och blivit klipp! Men nu blir det svart igen! Va på stan med Jennizle och åt lunch och shoppa som få, byxor, skor, väska, smycken, tröjor och en massa annat. Var faktiskt jävligt skönt att slösa en massa pengar på saker man behöver! Ikväll ska vi fira Isabell och sedan till Ernesto. Svårt och bestämma om vi ska ner med cykel eller taxi, men det löser vi säkert! Vi kommer sen möta Jenni och Febi på plats. Enda som bekymrar mig är att Ollie är hemma själv ett bra tag, men skafferiet är fyllt med köttiga ben och grisöron så det kommer nog inte va så jobbigt för honom som jag tror! Ante är ju inte hemma heller....deadline på Öland. Saknar din älskling! Men du kommer snart och får vi hitta på någe kul tillsammans. Jag tror att det är dags och skölja ur håret snart så jag ska gå och förbereda mig och sedan bege mig mot Shell, och en sväng med Ollie så han är åtminstone rastad ordentligt! Höres efter bakfyllan...simma lugnt!



Love

Punkie

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback