No milk today...

Igår var det skoldag, shit shit shit. Har ganska fullt upp nu! Pratade med mamma igår och hon frågade när jag skulle hemåt! Blir nog inte janurimånad iaf, har salstenta den 16e februari. Va ett tag sen jag hade en sån, så plugga plugga plugga! Helvetes kuk fitta fan, csn har ej reggat mig än så jag kan få mina cash! Trodde nämligen jag skulle få dom den här veckan men det verkar inte som det! Man är ju lite pank efter att ha varit i UK och det har varit jul, samtidigt som man fick 2000 för lite! BAAH
Idag är det en sån dag då jag ska ha en storstädning, fint väder, bra humör och ingen skola! Ska nog först på en promis med Ollie!
Va ju helt slut igår efter träningen, tror jag gick och la mig runt 10pm, kan ni tänka er! Fi fan! Froo hoppas det gick bra för dig idag på forumet, you can do it! Det får bli så att du får komma hit så vi kan festa, bara nån helg, det har du tid med! You need to move more south anywho! :D
Satt och lyssna på Tracy Chapman - For you och den påminner mig om nån tid men jag kan ej komma ihåg vilken! Help me out!

Nej ska väl ut och gå en runda nu! Soligt och fint ute!


Love

Punkie

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback