Seg som få!

Sitter nu och funderar på att jag ska skita i att sova och göra klart allt...men jag är rastlös kanske bäst och vila lite och sedan sitta med projektet "rest" :P
Varit och promenerat med Stella idag, efter att ha sett London by foot känner man inte av längre att promenader inom Kalmar är särskilt långa! Vi hade ett långt snack om vårat folk och det man kan säga att vi är änna annorlunda! hehe
Sitter just nu lyssnar på Black Sabbath - Evil Woman, har haft den på loop idag, störtskön! haha av någon konstig anledning tänker jag på dig Froo när jag lyssnar på den! haha Inte för att du är Evil men men! :P
Skrev ut mitt schema för kommande kurser och det verkar soft som fan! Jag har ju turen att både Stella och Jenni läst dessa kursen förra terminen, så jag har all litteratur! Lucky me! Tack flickor!

Ska iaf ta och nanna, hörs senare ikväll! Lugn fredagskväll för min del! Alla ni som ska ut Have fun!


Love Punkie

"Evil woman, don't you play your games with me"

Kommentarer

anna

Joo jag pluggade i Linköping ett år efter gymnasiet direkt och sedan flyttade jag till Sthlm.
Kan verkligen tänka mig att det var skönt i London,, skulle själv behöva och vilja komma bort härifrån ett tag och få nya krafter från annat håll,, ska försöka åka iväg vecka 9 har lov då men vart vet jag inte än..
Ja fasen att vi inte sågs då,, får verkligen ta det nästa gång :D,, det var en evighet sen jag träffade dig ju..

Mmm jag dansar nu,, började ju med det på gymnasiet i samma veva som jag slutade med gymnastiken så det har hållt i sig bara :) och jag lever verkligen för det kan jag lova..
Jag har massa audition på dansar jobb och skolor både i sverige och i utlandet :P,, så jag evt inte vart jag hamnar än..

Okej,, vad var det du pluggade till??
hur många år har du kvar nu då?

Ja det ska jag göra,, hälsa mamma, pappa och brosan :)..

Kram
Hälsa din mamma när du pratar med henne, va en evighet sen jag träffade henne med! Hörs snart! Kram

17:03:58 / 2007-01-12 - http://annastrehaljuk.blogg.se

froo

Hahah jag ä inte evil :) vafan? heheh

14:08:20 / 2007-01-15



Name Mail Blog

Trackback