Sen kväll med datorn...

Sitter och skriver som en tok, haha nu kanske jag överdriver en aning. Jag kom på att jag måste anmäla mig till en omtenta ganska snart! En tenta som jag egentligen skulle ha klarat men lämnade tentamensalen lite för tidigt tyckte min lärare! Ursh! En recap på vad som har hänt sen sist, Vi var ju i London, för det första fan va överskattad den där staden är. Ser ut som vilken annan storstad i europa om inte fulare, Metropol my ass! Men man måste se allt nån gång i livet. Sammanlagt var det skojigt och resa med ante, kanske nånstans varmare nästa gång älskling! Vi hade någon liten tur med värdret, det regnade bara under dagtid! :P Så suveniren från London blev paraplyna för min och Antes del. Vi såg allt i London man vill se, får återkomma med bilder lite senare, sitter inte vid min dator! Men som man säger, borta bra men hemma bäst! Skön och komma hem där man fortfarande kan köpa cigg under hundralappen iaf!
Ollie trivdes hos Coras familj men han pep som en tok när vi kom hem, av lycka självklart. Nu kommer vi igen i en fas där han har lite svårt och lita på mig, men den passerar också! Uppsatsskriveriet är uppskjutet, även om jag försöker skriva lite ibland så har jag ingen koll på vad jag gör, blir nog bäst och skriva den till våren när man har nya känslor och nytt koll kanske till och med ny inspiration.
Ännu en kväll där jag sitter och gör en massa annat sitället för att plugga, som att skriva i bloggen tex. Aaaa vad ska bli av mig egentligen!?!? Kanske var jag dum och inte började jobba innan jag började med C-uppsatsen men livet blir det du gör den till. Its better to regret something you did then something you didnt do.
Froo du kommer att se att allt löser sig till slut, just seize the day and forget about tomorrow. Vem vet vart man är om 5 år, slösa inte dyrbar tid på att tänka ut hur du ska agera i sådan förväg, det tär på dina krafter. Dessutom har du en större chans att lyckas om du inte planerar så mkt har jag kommit fram till! Heheh Snart blir det väl att man söker sommarjobb också, fan blä men man måste och jag tror att det kommer att gynna mitt psyke. Hoppas att denna sommar blir soft att man har tid för allt och alla. Har ni vägarna förbi tveka inte att stop by n take a swim with me!

Ska nog läsa lite nu men återkommer säkerligen lite senare med fräsha tankar och kanske en annan inställning!


Love
Punkie

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback