Utgång kanske...

Precis nyklippt, kanske blir utgång ikväll med Stella och hennes gäng. Jag har haft en taskig inställning till allt idag, mest utgången. Har ju inget att ta på mig ju, tvätten står i tvättmaskinen sen igår morgon och jag glömde att ta ut den, får tvätta om den imorgon! Med andra ord INGA kläder! Men det lär bli skoj iaf! Ska nog bara hålla mig till öl ikväll och inte blanda så mkt, kan bli knas! Hade egentligen inte tänkt att göra nåt i helgen för att jag har så mkt att plugga men jag gör ett undantag, ante åker till Borgholm imorgon så jag kommer att ha mkt tid över till plugget! Måste städa och tvätta också men det kan jag göra mellan plugget och promenaderna med Ollie!
Hade ett snack med Stella idag och vi kom fram till en massa bra saker, dock har jag tystnadsplikt! hehe

Nej ska väl gå och se om jag kan ha nåt av kläderna i garderoben, hare gött folk


Love

Punkie

Kommentarer

Anna

Haha ja du jag vet va du menar,, det går verkligen upp och ner med hur man känner sig och hur man mår..
Livet är inte lätt,, men det ända man kan göra tyvärr är att forsätta att kämpa,,man överlever trots allt..

Hade du kul ute igår då??
Själv har jag bara haft en riktigt slappar och myshelg har varit riktigt skönt,, segt att man har varit själv bara men det är bra att vara det någon gång ibland ju det med :P..

Kramar

19:29:03 / 2007-01-14 - http://annastrehaljuk.blogg.se

Anna

Hej!!
Ibland är det verkligen allt bra skönt med ensamheten och alla avkoppling från allt som kommer runt omkring men ibland blir matrots alltn sällskaps sjuk såman kan spy haha.

Haha schysst att det var kul ute,, ja vet hur det ärnär kompisar blir dåliga haha har en hel del sådana här :D men men det är ju ens vänner trots allt ahaha...

Kram kram

00:02:36 / 2007-01-17



Name Mail Blog

Trackback