>Update<

Wow, snacka om länge sen! Har ju totalt glömt bort bloggen, internet med för den delen. Men nu tänkte jag, idag ska det vara en sån dag då jag sitter och uppdaterar mail, räkningar, blogg och communities.

Känns som att jag inte har haft tid att göra något spännande för att sedan kunna blogga om det. Eller jo, hundträningen har flytit på som vanligt, jag har jobbat mina 40 timmar i veckan och sendan har jag hunnit varit ute  och festat, badat, träffat far och bror och så vidare.

Här på Öland har matte och husse hittat bra ställen att köra sök på, vi har även haft Jonte som figge, huu va skoj vi hade. Ollie var på hugget mer än någonsin. Figgen klanta till sig första gången men där har vi mig att skylla på för att ha gett fel info om vad Jonte ska gör! Gick galant ju! Sedan har vi kört baslydnan ganska intensivt. Promenerat Borgholms smockade gator med människor och hundar och det har funkat superb. Det är verkligen sådana övningar jag och Ollie är lite dåliga på!

De senatse dygnen har både jag och Ante märkt av att Ollie har börjat bete sig lite lustigt, trotsig och dan. Som exempelvis när vi promenerade igår och jag rykte i kopplet och sa fot, då la han sig platt ner på ryggen och började rulla och ignorera både mig och antes kommandon. PUUUH

Får återkomma med mer info senare, för nu blire mat!

Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback