var tog solen vägen?

Äntligen fått tag på lite internet och tid så jag kan uppdatera bloggen. Det har varit en ganska lugn arbetsvecka och jag känner att sommaren kommer att bli kanon. Nu innan högsäsongen startat så är schemat ganska gles, allt startar på riktigt midsommarveckan.

Idag är jag ledig, jag och Ollie helt själva i en 140 kvm lägenhet och det känns något tomt. Cora med familj är i Blekinge, Ante är på jobbet och jag är ledig. Idag har jag tänkt försöka hitta till Borgholms bruksklubb så jag kan träna hunden. Vi har varit på stora fält nere vid havet och tränat och vi är på väg framåt. Tänkte se med Borgholms bruksklubb om de skulla kunna ge mig ett bra pris på medlemskort nu över sommaren.

Ante sticker till SwedenRock på onsdag och jag tänkte åka med ner till Kalmar för att vara "hemma" lite, har inget jobb mellan onsdag och fredag så jag tänkte att jag kan lika väl vara i Kalmar. Väntar otåligt på mitt paket från H&M, men det verkar vara sent. Jag vill ha min bikini, snart är det varmt igen och då vill jag ut och bada. Igår åkte vi till Köpingsvik och traska lite i vattnet, det var inte alls kallt, jag skulle säkert kunna bada om jag hade något att bada i.

Nu kommer lite foton från igår. Höres

image49
image50


Love

Punkieee

Kommentarer

Johanna och Viggo

VAd härligt ni verkar ha det!

10:10:19 / 2007-06-04 - http://freewebs.com/vovvenviggo/

Helena och Puma

Stränder är mysigt, och vattnet var helt ok i temp för redan två veckor sen (även om det kanske inte är riktigt lika varmt nu).
Ha en härlig sommar m. vovve och pojken. Så möts vi väl upp igen till hösten med vovvarna tycker jag för lite träning. För även om det nu blir en flytt för er så tycker jag ni kan ta er över sundet ibland.... :P

15:51:30 / 2007-06-05 - http://helenaochpuma.spaces.live.com

Hanna

Har precis varit uppe vid bruksan men det var allt för varmt att träna nu, får bli morgonar eller kvällar som gäler när det är sommarväder. Nu ons,tors är mina föräldrar här, så då blir det nog ingen träning för oss, typiskt!

13:06:32 / 2007-06-06 - http://hannaochisa.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback