insanity...

Sitter och har funderingar kring människornas beteende. Jag hoppas att jag inte dumförklarar någon! Hur egenkär är man om man finner åtta fel på hela sin vänkrets? Jag ser inte en människa som lider, jag ser en människa som njuter åt andras nedgång. Jag skulle vilja veta vad du tänker på innan du somnar. Jag brukar tänka på mina vänner, som tycker om mig såsom jag är. Alla vet att jag inte är en väldigt "likable" person. Jag har mina gränser och åsikter. Dessvärre korsar dessa varandra för intensivt. Tänker du någonsin varför ingen tycker om dig? Det kan inte vara fel på alla, visst har vi alla våra negativa sidor men tänk efter. Är du felfri, är du den perfekta individen? Kommer mina framtida barn se upp till dig mer än mig? Jag kan svara på den frågan åt dig. Fan heller, en treåring scannar dig upp och ned. Att vara ytlig och manipulativ är det värsta som kan hända mänskligheten. Du är snarare ett bra exempel hur man inte ska bete sig! Vad är det för drivkraft inom dig som leder till att du måste snacka skit om andra? Om nämna mitt namn i samband med störd eller dum får dig att må bättre så bjuder jag på den. Men kom ihåg att jag alltid är två steg framför dig. Jag gillar att tro att människor kan förändras och utvecklas till bra individer. Men ditt tåg har gått. Du är varken stabil eller människokunnig, sådana människor lever väldigt riksfyllt. En dag så "snappar" du, tänk på vad jag skriver. I vilken ordning jag skriver saker och ting. Du är inte långt från slutgiltiga punkten.


"Jag är alltid villig att hjälpa. Enligt min egen tro är en människa endast så värdefull som hon kan tjäna andra."~L. Ron Hubbard


Love Punkieee

Kommentarer

Froo

vem har snackat om dej? ja cuttar! :P

23:50:12 / 2007-03-26 - http://filter.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback