lång dag...

Dagen tog aldrig slut idag även fast jag sov middag i tre timmar! Föreläsningen idag varade i all evighet, trodde han aldrig skulle hålla käft och packa ihop sig och dra! Baah! Imorrn ska jag träffa min grupp för ett ytterligare seminarium. Jag har nog aldrig förstått dessa seminarier, jag lär mig bäst för mig själv, dessutom är hälften av dom i grupper puntade i huvudet och lever på andras engagemang!
Idag kom tentaresultatet äntligen, kollade resultatwebben minst en gång om dan när jag var hemma i Norrköping. 6 poäng från VG, surt men jag klarade den! Vem bryr sig om ett VG, såg en hel del sura miner idag, så jag känner mig extra stolt!
En nyhet i hundlivet är att vi har börjat cykla, vilket funkar skitbra! Man märker på Ollie att han aldrig har gjort något liknande, men jag tänkte, det är vackert väder och snart vill man börja ta sig ner till slottet och mysa. Vill absolut inte ta bilen ner, det tappar ju sin charm. Så därav cykelturer med Ollie. Dessutom behöver han stärka några muskler och träna upp kondisen. Badsäsong närmar sig, vill inte ha en fet, trött hund som inte orkar simma med mig!
Nu ska ett annat seminarium bli klart! Höres senare.

Punkieee


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback