Mer ork idag...

Sitter här väntar på att mamma ska ringa, ska äta hos henne idag! Kom precis in varit ute med Ollie, han börjar hajja fot nu, i storstaden har det varit regelbunden användning av haltin så det måste hjälpt ganska mycket. Problemet nu är att Ollie letar efter snöhögar att bajsa på, och dessvärr finns det inga kvar! Blivit så van och bajsa på snö, skönt antar jag! :P Anywho jag vill ha min karl här, Ante din tönt jag vet att du läser! Jag saknar dig! i want summin summin ;)
Nu du Froo, fuck fuck fuck til it pounds! :P mwhahahaha
Joj morsan kommer aldrig jag blir så jävla lätt uttråkad! Det som har varit bummet är att jag inte kunnat syyypa nu när jag har varit hemma, dumma hals! Får ta igen det under påsken!


Hello young woman that I love
Pretty punk rock mama that I'm thinking of
Hold me naked if you will
In your arms in your legs in your pussy I'd kill
To be with you, to kiss with you, I do miss you
I love you


How would You feel if You didn't have anyone to feel about? Think about it!


Take Care

Punkieee

Kommentarer

Johanna och Viggo

hihi angående snöhögar.. här finns det ett fåtal kvar som Viggo desperat letar efter för att kissa.. galenpannor.. blir en lång sommar =) Ses snart! kram kram

19:05:13 / 2007-03-06 - http://vovvenviggo.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback