regn ♥ rusk...

På bilden ser ni en hund som är så uttråkad efter morgonrundan, det regnar nämligen och det uppskattas inte av Ollie. Så nu ligger han och pustar i sin korg och väntar på bättre väder. Hoppas det har slutat regna när vi ska iväg med Froo sen och skrämma några rumpor. Tihi
Jag har glömt att tillägga att jag har fått en symaskin, så nu ska det sys hemma! För fullt! :D Nya gardiner, nya kuddar, nya korgar, nya täcken och så vidare! Får visa upp dom när jag är färdigt! :D Nä nu ska det drickas kaffe i mängder och sedan städa lite! Höres sen

Punkieee



image17

Kommentarer

Hanna

Ååå, va roligt med symaskin! Jag har köpt massa nya tyger på Ikea som ska bli dukar och gardiner =) Vi kanske får starta en liten syjunta ;) Har dock ingen symaskin själv, jag får hyra in mig på din istället =)
Kram

18:06:16 / 2007-03-07

Froo

uhh så söööt han ärrr! :D

01:12:49 / 2007-03-08 - http://filter.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback