Sylördag...

Ja, ja jag har inte blivit gammal bara ingen lust för att gå ut en lördag som denna! Jag går fortfarande på antibiotika så sprit är uteslutet, men jag klarar mig! Idag har jag och Ante varit och handlat mat åt alla fem! Sen åkte jag en snabbis för att kika efter lite tyger på Jysk och Ikea, hittade faktiskt! Så kvällen har ägnats åt Ozzies nya korg, och vilken lyckad korg det blev. Stolt matte och nöjd katt! En likadan ska starla få också, men orkar inte sy längre, utan vill se på lite serier som jag har missat medan jag var hemma i Norrköping.  Träffade Stella en snabbis idag får bli ett längre kafferep imorrn! Nu blire Prison Break och CSI!

image18
Här är mitt första syprojekt

image19
Ozzy provsover, ser belåten ut!


Ta hand om varandra i Vårljuset

Punkieee

Kommentarer

Froo

Har du sytt dessa små? :D

00:40:56 / 2007-03-11 - http://filter.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback