trötter...

Kom precis hem från bibblan, gick mycket snabbare att få ner det vi skulle än vad jag trodde! Two smart brains är inget att leka med! Imorse bland de första på gymmet, håller jag på och värmer upp och drömmer bort mig ett tag. Fick funderingar kring hur mycket vi pratar om att männskor blir bara fetare och fetare, jo funderingen jag hade är att jag ytterst sällan ser några överviktiga på gymmet. Jag har varierande tider, varken morgon, middag eller kväll! Liksom varför tjatar alla att de är feta, och inte gör något åt det. Utan äter bara ännu mer. Hmm! Liksom varför klaga! Gudarna ska veta att jag har EXTRA kilon på min kropp men de flesta Xtra kilon är rena muskler! Äter nyttigt, orkar springa med min hund, eller min hund orkar springa med mig! Njuter av livets goda! Det är min ursäkt! Fniss
Ollie har varit helt slut idag med, legat och sovit. Tänkte att jag skulle visa några foton på hans allra konstigaste sovställningar! :P
Snart ska jag bege mig mot Borgholm har en jobbintervju tidigt på morgonen, så jag tänkte sova hemma hos Antes föräldrar. Direkt efter intervjun måste jag race:a tillbaka till Kalmar för att inte missa ett seminarium kl 13oo. Ursh push så mycket som händer nu i skolan! 
image27
Nanna i soffan som en döing äre bästa som finns!

image28
Den här fotöljen har matte och husse numera slängt, men en av mina favvisar också!

image29
Classico ala Ollie!


Syns ute i solskenet

Punkieee

Kommentarer

Froo

lycka till med jobbintervjun, och ring imorrn. hoppas ollie mår bra och starla kommer tillbaka.

21:57:22 / 2007-03-28 - http://filter.blogg.se

Johanna och Viggo

Lycka till! Vad har hänt??

09:08:30 / 2007-03-29 - http://vovvenviggo.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback