vårdag i Calmare...

Froo sitter här väntar på att du ska komma online men inget händer. Ringde förr med men inget där heller! Vart håller du hus? *kurvaljuk* :P Gissa två gånger vem snackar skit! MWHAH.
Hur som idag var jag på bibblan och skrev ner uppsatsideer med Ivana. Sedan for jag hem till en vällagad lunch. Ibland orkar man visst anstränga sig.
Vädret har varit fantastiskt idag, så jag knäpper upp springern och kopplar dit Ollie, sedan mot havet. Den här utflykten uppskattades av herrn ska ni veta. Helt utslagen nu! Cyklade bort bakom BBS ner mot Kattrumpan med ett helt last på cykeln. Vi hade baddummien med. Vattnet var tillräckligt varmt idag så att till och med jag gick och plaskade barfota. Ollie jagade bort alla änder som hade okuperat stranden. Hahah mer jakt i Ollie än renrasiga jakthundar. Fniss!
Väl hemma tog vi alla fyra (jag, Ollie och katterna) en nap tills husse kom hem. Nu sitter jag och äntligen klurat ut hur man skickar MMS från mobilen till sin egna mail. Woohoo, datakabel my ass! Bifogar några söta foton på Ollie från dagens bad. Är man smart så är man.
Nu ska man väl gå och lägga sig, ska upp tidigt och gymma innan jag ska träffa Ivana. Heldag på bibblan blir inte kul!

image23
Va tittar du på mig? Vackra hund!

image24
Ankor, matte ankor, överallt. Får jag ta dom, snälla snälla snälla!

image26
Stilig? Thats my middlename!

Love Punkieee

Kommentarer

Helena och Puma

Ahw... vad go o söt han ser ut. :P Han har ju blivit så vuxen "lilla" ollie....

00:01:46 / 2007-03-28 - http://helenaochpuma.spaces.live.com



Name Mail Blog

Trackback