back to reality...

Nu var det verkligen på tiden att jag skrev något i bloggen, eller vad säger ni?! Det har hänt grejer under tiden jag var inaktiv på blogg.se. B-uppsatsen har satts igång i Turismvetenskap, jag har fått ordning på alla mina kurser, både rest och turismblocket. Lättnad!

Sitter just nu på Öland, mycket på grund av jobbet samtidigt på grund av uppsatsen. Granskar nämligen planeringsprocessen till ett nytt projekt som startar på Öland i sommar, Cykla på Öland. Skoj va? Man ska kunna cykla fyr till fyr, och detta är något efterlängtat. Vi tre skall ge oss ut på lite cykelturer. Ska försöka få tag på någon vagn till Ollie, sen äre bara och köra. På tal om Ollie, WELCOME TO HELL. Jycken har varit sådan plåga, trotset är på topp kan jag ju säga! Igår var vi tre vid stranden och promenerade, Ollie fick gå lö lite och det gick bra! Inget kuta iväg eller liknande, litar nog inte fullt ut på honom än. Kommer väl med tiden.

Idag blire nog uppsatsskriveri sen ska vi nog ta en prommis genom slottsskogen mot Borgholms slott. Mys, pys!


Nä nu får det räcka för idag.

Love
Punkieee


Kommentarer

Froo

tack för uppdaten :D varför ej lita på ollie?

21:43:42 / 2007-05-21

Hanna

Det var på tiden att du skrev lite =) Va jobbigt att Ollie är inne i trotset. Men det går nog över, kämpa på! Säg till om du vill träna nått, vi är på G!
Förresten, hur har du bytt bilder uppe på bloggen?

22:30:30 / 2007-05-21



Name Mail Blog

Trackback