the end...

Slutet av skolan har närmat sig med sådan fart, och äntligen här! Längtat efter den här tisdagen länge länge nu. Igår var det en sån tråkig dag ute så jag ville ut och träna hund. Tjejerna Johanna och Hanna med respektive hundar hakade på. Var kanske inte den mest effektiva träningen vi har gjort men det var någon träning! Det känns helt OK att träna med Ollie nu, börjar skapa förtoende för honom och han sticker inte vilket känns skönt. När jag skriver detta är det inte med 100% självsäkerhet, men we are getting there! Hade det varit Isa eller Viggo så kanske han hade haft lättare för att busa med dom.

Ante har varit på Öland sen i måndags då han inte vill köpa busskort mer, jag förstår honom jag flyttar också till Öland imorrn. Det har varit ganska segt hemma själv, har suttit och pillat med uppsatsen och jag känner att det inte är mycket kvar nu, mailade P. och allt faller på plats! Lite synd att jag var tvungen att skriva den själv, men så är det! This ride aint for free!

Här om dagen var det så himla varm ute så jag och Ollie var och bada, bifogar ett par kort på mitt badmonster! Det var så varmt att till och med jag badade! Känns som om det alltid är jag som är först in i vattnet under badsäsongen. Jag och Ante har kollat efter bostadsrätter och hus men det finns ingen än, inget som faller oss i smaken iaf. Men jag och Ollie längtar efter en egen trädgård.

Nej nu blir det lunch sen måste jag börja packa! Ska ju ha med mig massor sommargrejjer, har tvättid på köpet också! WOOHHOOO

image46
Vem där? Phew jag trodde det va den hemska fisken som hoppade upp ur vattnet precis inför mig!

image47
Vad "här"?! Du har ju inget i handen ju...

image48
*skakar av*


Kiss
Punkieee

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback