Hundträff...

För en stund sen va J och J här med deras nya familjmedlem, en pittbull valp som fick heta Chatte. Han fick busa lite med Ollie, men han är fortfarande liten så han blir fort trött...men en kaxig liten skit är han. Minimalt rädd för stora Ollie.

Såg andra avsnittet av fjärde säsongen av Lost, och fy vad spänannde det är. SJUKT! Jag hoppas det håller i sig, för att jag tröttnade på säsong 3 ganska fort! Inget hände.  Nä nu ska man förbereda sig inför jobb med lunch och hundprommis.

Ha det fint...

/P

Kommentarer

Hanna

Jag är absolut på! Har ju ingen bil dock.. Men Helena är inte svår att locka ut i skogen, så hon följer säkert också gärna med, och då kanske jag kan tränga in mig där... Jag är ledig jämna helger (jobbar dock denna) och sen kan jag även på vardagarna, men det kan väl inte du, nu när du är en arbetande kvinna :P

16:05:24 / 2008-02-08

Helena

Sorry att jag aldrig svarade på ditt mess; men kom ihåg det nu när jag skulle lägga mig i sök diskussionen. :) JA vi har din skruv, vi pratade ju bara om att du kunde hämta upp den men hände ju aldrig mer. Den ligger här alldeles ny och skinande i nya lgh i oxhagen - så närmare att hämta den nu. ;)

Vi borde försöka dra ihop ngt, vore kul, sök är mer för skojs skull just nu - men man kan aldrig ha för mycket skoj i sällskap med trevligt folk!

Såg att ni funderat på bur... Vi har den inte särskilt billiga mIm buren, som faktiskt är tyst och otroligt bra, men okej - lite dyr. Vi tog några tusen extra i lån när vi köpte bilen för buren... Men det är mitt bästa burtips i alla fall, och den är extremt tyst förutom nu när Tisla tuggat bor gummiringarna som ljuddämpar..*hrm*

Hoppas vi hörs o synes någon dag!

Kram

12:39:23 / 2008-02-10 - http://helenaochpuma.spaces.live.com



Name Mail Blog

Trackback