Jädra Pinne...

Lill skit har fått ett sår i mungipan, och förmodligen av en pinne. Men det ser ut att läka fint...en fin skorpa utan var. Så då kändes det onödigt att ta honom till vetten. Nu innan skorpan lossnar får han ha tratten på för att det kliar som Faen!

Jag har varit ledig lite nu, så vi har passat på och hittat på bus. Idag ska vi träffa Åke och Matte för en skogstur med lite spår. Så vi tänkte åka ut till valfri skog runt 12 och busa och träna! Imorrn börjar man inte jobba förrn 14oo. Så man hinner med en hel del.

Bilen spinner på så fint fint....nästa helg blir det nog och åka till farmor och farfar som numer bor i Mörrum med underbar uteplats och skog i mängder. 29e februari bär det av till Norrpan, jobbar fredag till 17oo så jag åker direkt efter jobbet, förhoppningsvis är man ledig måndag! :D Får hålla tummarna.

Har under flera veckors tid varit på jakt efter en snygg bur, men ej lyckats! Det får nog bli att pappa och bror svetsar en åt oss. Vill inte ha skrammlande skit och inte den för 4000 heller. Så får se vad det blir...

Nej nu ska jag se lite CSI New Yor...

PS: Vill Gratta min Älskling som klarade av teoriprovet! Grattis Luppen!


Love u

Kommentarer

Anonym

Tack ska du ha! Joo, det är sant, men man blir så otålig =) Jettan hade sett sina bästa dagar.. Den gick sönder en del, så vi sålde den för en billig penning till nån som sålde reservdelar. Bättre än att skrota iaf!

09:45:09 / 2008-02-08

Johanna och Viggo

Viggo vid tangenterna.. min gammelhusse svetsade en ihop med husse å den blev fin fin, de använde gamla lastgaller, är som en mellanvägg med grind. Jag trivs.. men nu ska vi visst byta bil så hmm.. undra om jag får en ny då?! Hoppas allt är bra med er!

22:37:54 / 2008-02-10 - http://www.freewebs.com/vovvenviggo/



Name Mail Blog

Trackback