På hugget....

Jag känner att jag är på hugget igen gällande hundträning! Igår gick man till jobbet och det visade sig att alla tåg va inställda! Mother Nature is a bitch! Så man fick vara bussvakt och ta hand om resenärer som skulle till olika håll! Runt sju tiden ringde vi personalfördelningen och de sa att vi kunde dra oss hemåt...sista bussen hade gått. Men att vi skulle ha mobilerna på ifall att!

Så fort jag klev in och bytte om tog jag fram klickern och började klicka apporten! Så nu har vi kommit så långt att han kan hålla i den medan jag kommenderar "backa". "Framåt" är ett mysterium för då vill den bara ut ur mun! :P Ollie va jättetaggad när jag tog fram köttbullarna och klickern. Så efter apporten gick vi ut och fortsatte klicka fot och kontakt. Jag vill inte göra Ollie uttråkad på alla moment så vi blandar dom lite och kör korta stunder! :D Tills vi har värmt upp oss det vill säg! 

Idag börjar man halv 3 så kanske tar oss till bruksan en sväng, kanske! Ska åka till Malmö idag, men jag vet inte om sträckan är helt öppen än! I värsta fall får vi stå som bussvakter idag med! BLÄ! 

Tänkte börja blogga lite mer foton, Nästa är från länge länge sen!

image75
Matte, vettu, vettu, vettu, när jag blir stor, då vill jag vara stor....

Kommentarer

Hanna

Hej, vill du träna igen på fredag, eller jobbar du?

19:36:15 / 2008-03-02 - http://hannaochisa.blogg.se

Johanna och Viggo

Hihi jaa den är redig minsann! Stor som jag vet inte vad men vi kommer överens en vacker dag =)

17:09:34 / 2008-03-03 - http://www.vovvenviggo.blogg.se

Johanna och Viggo

Ska försöka hinna med en imorn med =)

19:17:13 / 2008-03-06

Hanna

Synd att det inte blev nån träning idag.. men kanske nån dag nästa vecka? Hur ser veckan ut för dig?

08:31:46 / 2008-03-07 - http://hannaochisa.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback