Tågresan hem

Ja känns bra att äntligen vara på väg hem. Har varit borta i över 24h. Igår träffade jag Stella och jag choked. Har verkligen saknat henne så att det stelnar i kroppen. Vi satt i Borås och pratade en hel del om vad som hänt oss den senaste tiden, inte för att mycket har hänt men samtidigt är det stort för mig att inte prata med henne. We’re like a married couple that love eachother endlessly. Hur i hela friden kunde vi låta vår stolthet eller våra missuppfattningar låta något ske som skulle kunnat kosta oss vår vänskap. Vi släpper det, once you’ve lost something and it comes back, then you know its yours. I love You.

 

Kul att sitta och bara passåka hem, mindre skoj är att viss personal är spydig för att någon inte kan täppa igen käften. Men jag låter det vara, jag är en större och bättre människa än vad ni någonsin kommer att vara! 

 

Idag ska jag köra isa till doktorn så hon kan få en liter meducin. Hihi. Nej då tanden värker som sjutton tydligen. 

 

Come home, time stands still, lets play. 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback