Hösten är här...

Inatt var första natten då jag frös ordentligt. Då vet man att hösten är på väg!!! Vi har sovit hela sommaren med öppet fönster, men någon gång inatt vaknade jag av att mina fötter var iskalla och min rygg bar. Klev upp och klädde på mig! Igår åkte jag, Jonte och Stina in till Färjestaden. Jonte ville svänga förbi Coola Loppan och Kupan, Jonte och Stina är helt besatta av gammalt porslin, eller nej dom är besatta av ordet Loppis! ;) Man kanske skulle testa dom, sälja nya saker med loppisetiketter. 

Eftersom jag var ledig igår så bestämde vi att vi skulle ha en lill-fredag hemma, med grill och vin. Det serverades öländsk klyftpotatis med fläskytterfilé, till det hade vi grillade majskolvar, sallad, tre olika såser och gott vin. Det var smaskens! Som dessert fixade jag After Eight drinkar, gjorda på Minttu, Eco Oboy, chokladdrippel och mjölk! Det satt fint ska jag säga! 

Igår kom mitt paket med höstgardinerna som jag har beställt från Halens. Dom kostade inte många kronor, men söta som bara den! Älskar färgkombinationen!!!



Till dom har jag köpt fransgardiner, dels för jag tycker dom är snygga sen för att hålla undan nyfikna grannar. Vi har en sådan, som kan sitta i fönstret  i timmar och glo. Heheh


Jonte och Stina sover fortfarande, Stina blev rätt fuller igår...så ska det vara! Jag börjar jobba runt 15oo, jag klagar inte, bara påpekar! 

Ha det fint


Hälsningar från Ön

Kommentarer

Stina

Hörre du.. nu tycker jag allt att du överdriver en smula!! Jag hade bara VÄLDIGT trevligt och den eufori som blir i ett sådant tillstånd kan lätt förväxlas med onykterhet, vilket alltså inte var fallet!! =)

12:06:35 / 2009-08-12 - http://oceanblog.blogg.se/

ivanna

hahaha jag hade också jätteskoj men du va lite fuller...inget att skäms över...vi tar igen oss till helgen! ;) då blir vi två eller fyra som blir fuller! ;)

12:34:09 / 2009-08-12



Name Mail Blog

Trackback