Två timmar kvar...

Innan min semester börjar på riktigt. Jag är lite rädd för allt som har gått så smidigt, allt med huset, flytten, lånen. Varför kan man inte bara koppla av och känna att man förtjänar allt som har hänt oss. Nej istället väntar man på det negativa med spänning. Kanske är så för jag är ett neggo i grund och botten. Idag var jag på banken och gick genom räntealternativ. Ser väldigt lovande ut må jag säga.

Midsommar är inbokad med vänner och Familjen Björk. Nu vill jag vara uppackad och klar för att handskas med fyra veckors ledighet.

Igår fick vi vår skylt hemskickad, "här bor ivanna & ante" säger den. Så fin så! Måste köpa lite skumpa så vi kan skåla när vi öppnat ytterdörren till VÅRAT hus imorgon. Längtar!

Ta hand om varandra!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback