18 for the rest of our lives...

Idag fyller froo 25, satt och tänkte på gitarrtårtan hon fick när hon fyllde 18. Det känns länge sen men samtidigt inte, måste nog vara för vi är forever youthanized med Red Hot Chili Peppers. Ålderstecknen är endast synliga på kroppen, något slappare och rynkigare. Men skallen fortfarande endast 18. 

Känner mig väldigt seg idag, känns inte som att jag kommer orka lyfta en penna ens än gång. Men så får det vara, det är nog inte ment to be att jag ska packa idag. Men imorgon så! Då kommer nog Sara på besök, då ska vi leka. Såg att jag har tvättid imorrn med, det får bli Antes tur den här gången. Ursh mycket vuxna saker man ska göra...me no likee.

Att jobba sena nätter hela veckan känns inte heller tröstande. Fredag blir eventuellt bussersättning med sista tåget, banarbete osv. Men det löser sig! 

Den här helgen åker ante på klassreunion, jag och froo sa att nästa år är det vår tur och då fan! I RHCP t-shirts som om inget förändrats se sista 10 åren. Men när jag tänker efter så har inte mycket förändrats, we are still the same, i just live in a different place. 

We got by, though we never needed much
A sliver of hope, no diamond rings
We got high, it was heaven it was hell
Flying over them, with broken wings

We're just ordinary people, you and me
Time will turn us into statues, eventually
Oh, just two ordinary people, you and me
Time will turn us into statues, eventually


Over n Out

Punkiee

Kommentarer

Froo

Inget har fan ändrats. Forever young. Man tycker ju fortfarande pretty much samma spelar roll: killar, rock, mat, sprit och skitsnack :D hehehe!

08:43:03 / 2009-05-14



Name Mail Blog

Trackback