Jobbar för fullt...

Nja eller kanske inte, sitter just nu i Alvesta och har tre timmars uppehåll. Tänkte jag skulle passa på och skriva av mig lite, inte för att det har varit händelserika dagar utan just för skrivandets skull. Har långhelg ledigt, ska bli så jäkla skönt att ha luppen hemma så vi kan rensa källaren och packa ner det vi ska ha med oss. Pratade om inflyttningsdatum och preliminärt har vi sagt Nationaldagshelgen. Inte så långt kvar direkt, men bra helg för då drar jag på semester!!!

Pratade med Isa idag och sikkan är suuk. Får hoppas hon tillfrisknar snart så vi kan busa i helgen. Känner mig faktiskt på riktigt bushumör. HJÄLP!


På söndag ska jag till min mor för jag har utbildning i Malmö måndag och då blir det passande för jag är ledig tisdag onsdag. Ska bli skönt och träffas och mysa bara vi två. Ska passa på och hjälpa henne med huset och så blir det skönt för luppen och vara ute i trädgården!


Ska väl ta och glo på burken, återkommer om helgens planer....Puss


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback