Klarvaken...

Ja jag vet inte riktigt varför, inte så jag gick och la mig tidigt. Tror att jag sovit sammanlagt 4 timmar, 2 timmar åt gången. Ibland har man sådana lustiga mornar. Sitter med en stoor kopp kaffe och Foo Fighters....tror jag jag håller på bli insane! Tittar ut genom fönstret och ser löven leka med varandra i vinden, solen tittar fram och jag är hel igen. 

Vårdofterna tar en tillbaka, way back. När man fortfarande räknades som ungdom på spånkan. Saknar parkerna och det eviga gigglandet! "A half each and one together". Miss you babe!

När man sitter och skriver på sin fina macbook och röker samtidigt känner man sig lite som Carrie i Sex and the City. Saknar skrivandet, forskandet, resultaten från skolan! Trodde aldrig jag skulle säga det. 








Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback